Sider

mandag den 20. juni 2011

Dimissionskort.

Nu er det snart tid til at en masse unge mennesker er færdig med deres uddannelser.
Min søn er færdig med folkeskolen på onsdag og i den anledning har jeg lavet et kort, til hans dimissionsfest.
Jeg har lavet kortet med det nye lækre baggrundsstempel CG325 Formula Fun, som jeg synes passer perfekt til skoletemaet. Stemplet er embosset i hvid og distressed med Vintage photo og Faded jeans. Deruover har jeg brugt G5500 Plaid Person og teksten er fra CL272 All Occasion Messages. Papirsrullen er en Quickutz.

I må alle have en ny god uge.

Karina

5 kommentarer:

martina's kaartjes sagde ...

great card ! love the colors ! superb
greetings, martina
x

Anonym sagde ...

Kanonflot kort - virkelig lækre farver :-)

Gitte / Gydda

Jette / ma11edina sagde ...

Hvor er det sejt, rigtig rålækkert :))
Det er fedt at se, de nye stempler blive vist og brugt - "Formula Fun" bliver vist super godt her :)

Hellemor sagde ...

GOSH, hvor er det et flot kort. Det kunne jeg godt bruge på onsdag til min nevø der bliver HF student. Sidder lige og prøver at lave et kort men udfaldet er ikke på højde med dit.

HellePF sagde ...

Sikke et flot kort. Jeg kan rigtig godt lide den hvide embossing og distress farverne - det skal prøves en dag. Tak for inspirationen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails