Sider

torsdag den 27. oktober 2011

Distress Stains

I dag vil jeg gjerne vise frem en måte å bruke Distress Stains på som jeg oppdaget helt tilfeldig! Jeg ville ha frem farge til svampen på tuppen, og satt den hardt ned på papiret et par ganger, noe som resulterte i noen kule "dots":
Her har jeg benyttet fargene Broken China, Peeled Paint og Shabby Shutters på Hero Arts Snow Paper. Etter at alt har tørket stemplet jeg Music Background CG222 med Distress Ink Shabby Shutters over det hele, og kuttet ut med den største dies'en fra Spellbinders Labels 8. Tag'en er fra samme Spellbinders sett, teksten er fra Big Ticket CL544.
Til pynt har jeg benyttet bånd farget med Distress Stains, og mørk brun twine.

Ha en kreativ dag!

Anette

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hvor er det flot, det må helt sikkert prøves. Hav en dejlig weekeng :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails