Sider

mandag den 3. oktober 2011

Julekort.

Det er oktober og Pia har udfordret teamet til at lave julekort eller kort med baggrunds stempler i oktober måned. Jeg vil lægge ud med for mit vedkommende årets første julekort.
Jeg har stemplet H5457 Winking Reindeer på kork og klippet det ud i hånden. Baggrunden er lavet på hvidt karton, hvor jeg har Distresset med farven Faded jeans og da det var tørt stænket med vand, så jeg fik snevejr. Det flotte tekststempel er fra sættet CL543 Very Merry Christmas.


På det næste detalje billed kan I bedre se, at jeg har lagt lidt Diamond Stickles på kanten af snelandskabet.


Er i også kommet i gang med at lave julekort?
Karina

6 kommentarer:

AGJ sagde ...

Uhh det er bare så fint.
Elsker det snevejr og korken!!

Mio sagde ...

Lækkert julekort super ide med snevejret, det må prøves : )
Har lavet mange julekort allerede men mest til OSH.
Dejligt med inspiration.

LindaS sagde ...

Super sødt kort.

Anette sagde ...

Kjempefint kort, Karina!! Elsker bakgrunnen, og reisdyr stemplet på kork er en kjempefin twist!!

Hilde M. Stafseth sagde ...

Superfint kort, Karina! Bakgrunnen med snøvær er fantastisk!

KFE Design sagde ...

Det ser spændede ud at bruge kork - en ting jeg aldrig hverken har prøvet eller ville have fået selv. Jeg kan også rigtig godt lide kanten mellem det blå og sneen.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails